2014. szept. 21.

A raszta messiás és a címlap: Hailé Szelasszié felbukkant a magyar sajtóban


A közértben, a Story - Hot - stb. feletti polcon, a Rubicon és a PC Guru alatt láttam meg a címlapot. Először azt hittem, valamelyik régi magyar színészről (például Garas Dezsőről) lesz fényképsorozat az egyik országos napilap hétvégi kiadásában (már örültem: hátha lesznek régi fotók színházi darabokról, esetleg évtizedekkel ezelőtti forgatási helyszínekről, potenciálisan Budapestről is, mmm).

Ez téves azonosításnak és hülyeségnek bizonyult, mert feltűnt a főcím is: A raszta messiás kifejezés az etióp császárról, Hailé Szelassziéról szóló cikket vezeti fel (1+6 oldal, 10 fotó) a Magyar Nemzet Képeslapban.

Nem volt türelmem utánajárni, hogy történelmileg mennyire hiteles az egész - a gyors hírfogyasztás korának átka ez :) -, de elolvastam és nem raszta, nem messiás, nem etióp, töriből hármas srácként hasznosnak-érdekesnek találtam.

Nem lett annyira kiváló a szkennelés, de itt a cikk, olvassátok:



Katt ide, ha az ISSUU felületén néznétek meg (új ablak)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...