2013. okt. 4.

Állati mix az állatok világnapjára


Szent Ferenc a családok, kereskedők, környezetvédők és az olaszok mellett az állatok védőszentje is. Az ő emléknapja, október negyedike egyben az állatok világnapja is. A jeles naphoz kapcsolódóan született egy tematikus zenei összeállítás: állatokhoz kötődő dalokat és állatok nevét viselő előadók dalait gyűjtöttem egy csokorba. 

Lesz itt láma, makákó, malac, macska, kutya, tigris, kecske, madarak, nyúl, őserdei állatok, kacsa, dinó, hal, majom, csirke, oroszlán, béka, medve, tehén, ló, róka, egér, teve, kígyó, sas, patkány, gyík.

Hozzávalók (kiemeléssel vagy rövid magyarázattal):
A Láma Dalai - Fesztival 
Skafunderz- Makákó 
Malacka és a Tahó - Ernő, te cudar! 
Ska-P - Insensibilidad (a nóta témája az állatokkal való bánásmód)
PASO & Harcsa Veronika - Miu-miújság (macskás dal)
Bim Skala Bim - Good Dog Ska 
Tigris - Divatos 
Goatmét Sound System & Superior - Superior Riddim Dubplate (kecskeméti dal)
Bob Marley - Three Little Birds 
Bunny Wailer - Peace Talks 
Skarface - Jungle Ska (állathangok az őserdőből)
Honeyball - Fuck a Duck
T-Rex Riders - Time Hard 
Toots and the Maytals & Prince Buster and the All Stars ‎– Dog War
The Meow Meows - Ba Ba Roo (macskás előadó)
The Mighty Fishers - Love Up Kiss Up 
Ska Reel Big Fish - Monkey Man (duplán ér)
The Three Teadies - Chicken Merry (Symarip) 
Lions of suburbia - Do you wanna?

Jó hallgatózást!



Állati világnap: nemzetközi honlap / FB / TW

2 megjegyzés:

  1. Állat lett a mix :D Megyeget itt a háttérben.
    Figyi mit találtam, ingyenes PASO koncert okt.12-én Bp. Erzsébet téren.

    VálaszTörlés
  2. Lájk! :) Ezt csak most olvastam, bocs. A koncertet betettem a naptárba, de nem tudtam elmenni megnézni :(, külföldön voltam.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...